După atâtea probleme în 2014, Audi monopolizează podiumul rundei finale și obține premiul de consolare – titlul constructorilor. Mattias Ekstrom conduce balul și impune strategia alternativă, dublând victoria de la Zandvoort cu o prestație fără greșeală.
Jamie Green a fost performerul startului, plecând de pe locul al cincilea și ajungând lider după o ezitare a lui Miguel Molina în virajul al doilea. Încet-încet piloții cu pneuri soft și-au făcut loc în avanposturi, Green fiind urmat de Wehrlein, Farfus, Molina, Scheider și Spengler. Ekstrom conducea în ritmul său, fiind în cea mai bună poziție de a specula o eventuală neutralizare sau înclinarea balanței înspre planul B, iar Mike Rockenfeller ținea aproape de suedez.
Singura notă falsă din orchestra Audi a venit de la Adrien Tambay, care și-a pierdut șansa de a contribui la titlul constructorilor după ce a furat startul. Pascal Wehrlein a păstrat poziția secundă până la oprirea obligatorie, când a pățit același lucru ca la Spielberg, fiind penalizat pentru unsafe release în calea lui Timo Scheider. Tânărul pilot Mercedes și-a arătat apoi clasa revenind în zona punctelor, însă o problemă l-a oprit pe final de cursă.
La jumătatea întrecerii, Ekstrom acuza o întârziere de 24 de secunde, însă trecerea pe gume soft a dovedit că deficitul era perfect surmontabil. O neutralizare pe final de cursă i-a facilitat sarcina de a-l devansa pe liderul Green, iar Rockenfeller l-a urmat ca o umbră până la final. Chiar dacă Green a comis o eroare la restart, accelerând apoi frânând în fața plutonului, comisarii au decis să nu-l penalizeze, asigurând un podium integral Audi. Marco Wittmann a salvat un loc 5, fiind devansat de Paul di Resta în ultimul tur. Timo Scheider și Martin Tomczyk i-au urmat, în puncte clasându-se și Wickens, Molina și da Costa.
În ultimele viraje Petrov și Tambay s-au lovit și au sfârșit în decor, iar Farfus a încetinit și a ieșit din puncte, după ce a condus ofensiva BMW în marea majoritate a cursei. Pentru sănătatea competiției, este bine că n-au ajuns toate titlurile în aceeași curte, fapt ilustrat și de Toto Wolff în conferința de presă dinaintea cursei. Însă, așa cum spunea și Dirk Adorf, rămâne chestiunea subiectivității unor decizii, de vreme ce penalizări injuste au distrus prestații excelente ale unor piloți. Pascal Wehrlein și Robert Wickens ar putea scrie o carte pe temă.
Ne luăm la revedere de la un sezon fantastic, în care Mercedes a plecat cu dezavantaj dar a profitat de zeii ploii, Audi a salvat stagiunea cu două victorii ale lui Ekstrom pe final și titlul constructorilor, iar BMW a dat un nou campion în persoana lui Marco Wittmann, care a continuat tradiția titlurilor la inaugurarea unui nou model bavarez în DTM.