Unul dintre cei mai curajoși team manageri, Frits van Amersfoort, a oferit din nou o mare oportunitate unui kartist promițător, al cărui nume va fi marea sa povară: Schumacher.
Mick Schumacher a progresat an de an în kartingul mondial, concurând sub numele Mick Junior sau Mick Betsch (numele de fată al Corinnei), spre a evita protagonismul involuntar adus de rezonanța numelui Schumacher. Odată ce valoarea sa a fost evidentă, nu au mai existat motive de a se ascunde, iar la 15 ani va face pasul către baza piramidei monoposturilor.
Cel ce i-a oferit oportunitatea de a concura în noua Formula 4 germană (fosta ADAC Formula Masters) este patronul formației olandeze Van Amersfoort Racing, care are un ochi deosebit pentru kartiști și nu ezită să le ofere o șansă la nivelul superior. Ultimele descoperiri ale lui Frits au fost Max Verstappen și Alessio Lorandi, cel ce-i va lua locul lui Max în F3 la echipa olandeză.
Revenind la Mick Schumacher, programul său în 2015 constă în opt weekenduri de cursă, fiecare cu trei manșe. Șase etape se dispută în Germania, surpriza fiind runda de la Sachsenring, un traseu extrem de spectaculos, rezervat adesea curselor de motociclism. La acestea se adaugă excursiile pe Red Bull Ring și la Spa-Francorchamps, un traseu predilect pentru ilustrul tată al lui Mick. Totodată, Spa a fost locul unde Max Verstappen a atras toate privirile anul trecut, pe mașina Van Amersfoort.
În această iarnă, Mick a testat monopostul Formulei 4 franceze, dar și acest Tatuus ce va rula în sezonul inaugural al F4 germane. Deși a testat întâi cu elvețienii de la Jenzer, premiul său pentru locul secund în campionatul de karting al Germaniei a constat într-o ședință de teste pe simulatorul VAR, fapt ce i-a prilejuit contactul cu echipa olandeză. Pe sistemul ”văzut, plăcut”, contractul nu a întârziat.
Totuși, marea surpriză este faptul că Mick nu va concura în seria germană pentru structura Mucke Motorsport, în care este implicat și unchiul său, Ralf Schumacher.