Campionatul Național de Turisme a ajuns la jumătatea sezonului, iar cursele devin tot mai disputate. În weekend am avut un nou (dublu) învingător la Cupa Logan, în persoana lui Sergiu Nicolae.
Problema efectivelor s-a mai remediat cu ocazia etapei a treia, unde am avut șapte Loganuri, față de cele cinci din runda precedentă. Patru piloți au luat parte la toate alergările din acest sezon (Mihăescu, Prelea, Nicolae și Perimenis), lângă aceștia venind acum alți trei combatanți. JMS a pregătit încă două mașini pentru Alex Cascatău și Cătălin Țuțuianu, iar Ionuț Becheanu a completat grupul aventurierilor într-ale turismelor.
Fiecare etapă are câte două manșe programate, iar dacă în primele două meetinguri din 2015 am avut de fiecare dată podiumuri cu repetiție, victoriile fiind obținute întotdeauna de Matei Mihăescu, secondat de Sergiu Nicolae, cea de-a treia reuniune a adus în sfârșit victoria pentru cel ce adunase patru locuri secunde.
Prima cursă a început cu veteranul Țuțuianu lider, însă după trei tururi șefia a trecut în mâinile lui Sergiu Nicolae, care a stăvilit asalturile debutantului Alex Cascatău până la căderea steagului, cei doi fiind despărțiți de doar trei zecimi de secundă, așa cum șade bine oricărei competiții de turisme. Matei Mihăescu a completat podiumul, fiind pentru prima dată învins în CNT. Problemele sale cu blocarea cutiei de viteze au dus la necesitatea de a concura pe mașina de rezervă, iar diferența s-a văzut la timpi, reperele de 1m53 din trecut fiind inaccesibile pilotului de această dată. O altă premieră a fost înregistrată de același Alex Cascatău, care a bifat cel mai rapid tur al cursei în 1m54.2, spărgând astfel monopolul lui Mihăescu și la acest capitol.
Cursa a doua a adus un nou succes pentru Sergiu Nicolae, după dueluri la fel de încinse ca și mai devreme. Cătălin Țuțuianu a condus până la jumătatea întrecerii, fiind apoi surclasat de Nicolae. Însă noul lider nu a putut să-și construiască vreun avans și astfel am avut un nou final bară la bară, cu trei zecimi ecart între învingător și locul secund. Matei Mihăescu a cedat poziția a treia în turul al șaselea în favoarea lui Alex Cascatău, iar mai apoi a fost nevoit să se retragă din cursă, predând ștafeta și în ierarhia generală, unde Sergiu Nicolae a trecut în față.
Programul compact, cu toate sesiunile într-o singură zi, a fost apreciat de participanți, care s-au confruntat cu problemele similare colegilor din campionatul mondial sau din cel britanic: timp limitat pentru reparații între manșe. Asemănările cu disputele de nivel mondial continuă și prin prisma greutății unui abandon în actualul sistem de punctaj. Dacă privim ierarhia piloților, am fi înclinați să credem că la cupa Logan e o luptă în doi între Mihăescu și Nicolae. Tocmai de aceea e bine să privim filmările sau să mergem la circuit, unde s-a dovedit că și nou-veniții Țuțuianu și Cascatău se pot implica în lupta pentru victorie, iar patru piloți de valori apropiate sunt deja o bază solidă pe care să se construiască o serie puternică.
În paralel, am avut parte și de manșele Cupei Lupo, la care au luat parte tot șapte turisme, la fel ca în etapa precedentă. Aici putem vorbi despre cinci piloți care fac program complet și au participat așadar la toate rundele, plus alți doi debutanți (Filip și Muscalu). Eduard Anton s-a impus în ambele starturi, fiind secondat de sora sa Bianca în prima alergare. Însă abandonul domnișoarei în manșa secundă a fost la fel de costisitor la general ca și în cazul lui Matei Mihăescu la Cupa Logan, iar podiumul a fost completat de componenții ToMa Racing, Mihai Tomescu și Cristian Mangri.
Peste o lună ne vom reîntâlni cu colectivul temerarilor care fac tot posibilul pentru a reînnoda tradiția curselor pe circuit din România.