După patru etape disputate alternativ pe circuitul de karting de la Bacău și pe MotorPark România, CN de Autoslalom și-a desemnat laureații.
Conform regulamentului în vigoare, concurenții au fost împărțiți pe clase, în funcție de capacitatea cilindrică a mașinilor folosite: Clasa 1 (sub 1400cmc), Clasa 2 (1400-1600), Clasa 3 (1600-2000), Clasa 4 (peste 2000) și Open (modificări extensive permise).
La fiecare clasă, au punctat în clasamentul general doar piloții care au avut licență pentru întregul sezon, iar cei ce au avut licențe One-Event sunt marcați cu roșu în tabele. Clasa 4 nu a avut niciun pilot înscris pentru sezonul complet, așa că nu s-a putut decerna un campion.
Clasa 1 a fost câștigată de campionul național de turisme la clasa Lupo, Eduard Anton. Acesta s-a impus în cele două manșe disputate pe MotorPark, dar nu a făcut deplasările la Bacău. Eduard a obținut așadar al doilea titlu național consecutiv la disciplina autoslalom, după victoria din clasamentul rezervat juniorilor în 2014. George Marinescu a învins în etapa cea mai disputată, la final de sezon, și doar faptul că nu a avut licența full-season l-a împiedicat să ridice un trofeu important la gală.
La Clasa 2, victoriile lui Raul Tudoreanu din cele două etape de la Bacău i-au asigurat prima poziție la general. Bianca Anton a terminat pe locul secund grație victoriei din prima etapă de pe MotorPark, iar cea de-a doua dispută de pe circuitul de lângă București a fost un succes ”de moral” repurtat de directorul general West Competition, Alexandru Șiclovan.
Clasa 3 a adus un titlu al constanței pentru Andrei Teodorescu. El a punctat în toate cele patru manșe, chiar dacă a obținut o singură victorie de etapă. Vicecampion al aceleiași clase anul trecut, el a profitat și de prezența redusă a contingentului din Republica Moldova, al cărui vârf de lance este campionul de anul trecut, Maxim Besedin. Acesta nu s-a prezentat decât în etapele de la Bacău, pe care le-a câștigat, însă nu a punctat la general dintr-o eroare federală, deși a avut licența full-season!
Pilotul nostru Alexandru Krepelka s-a clasat pe locul secund la Clasa Open. Ierarhia l-a avut drept câștigător pe Mihai Șurubariu, vicecampion în 2014 în urma lui Sergiu Nicolae, care a făcut trecerea full-time către turisme și nu s-a mai prezentat decât la prima etapă (unde s-a și impus în fața partenerului său de la anduranță, Ștefan Unchiașu).
Ultima etapă de la Bacău a fost și cea mai populată, cu nouă înscriși. Două rațiuni au contat decisiv în acest demers: pe de o parte, prezența piloților din Republica Moldova, dar și eforturile considerabile și benevole ale lui Alexandru Krepelka de a deconta taxele de participare ale oricărui doritor la respectiva etapă. La nivelul CN de Autoslalom, este un gest nobil ce trebuie prețuit ca atare.
Așadar, programul competițional de autoslalom din 2015 a reprezentat un bun prilej ca majoritatea piloților reprezentați de West Competition să iasă în evidență, atât în lupta cu cronometrul, cât și prin prisma caracterului deosebit.
Notă: Clasamentele conțin diverse greșeli în ceea ce privește numele participanților, pentru care nu ne facem responsabili. Ele au fost preluate de pe site-ul oficial al FRAS și reflectă, încă o dată, interesul scăzut al forului administrativ față de această disciplină. În planul uman pe care-l privilegiem, a scrie corect numele fiecăruia e dovada minimă de bun simț.